Skip to Content

Kirándulás Budapestre

Egy kellemesnek ígérkező kora nyári reggelen elindultunk kirándulni.
Úticélunk Budapest és nevezetességei voltak. A pápai vasútállomásról egészen a Keleti pályaudvarig utaztunk vonattal. Amikor odaértünk, már egy busz várt ránk, ami elvitt bennünket az első állomásunkhoz, a budai várhoz. Ott megtekintettük a Mátyás-szobrot, illetve gyönyörködtünk a kilátásban. Utána a Parlamentbe vezetett utunk. Itt megcsodálhattuk a királyi koronát, a jogart és az országalmát. Ezt követően ellátogattunk a Mezőgazdasági Múzeumba, ahol a mi osztályunk az erdők életéről, fenntartásáról kaphatott információt. Az utolsó hely, ahova elmentünk, az állatkert volt. Talán minden gyerek ezt várta a legjobban, hogy láthassunk sok érdekes állatot, amit hétköznap legfeljebb csak a televízióban nézhetünk meg. Ezzel a kirándulásunk véget ért. Nekem az állatkert tetszett a legjobban, de persze élmény volt olyanokat látni, amelyekről csak a könyvekben tanulunk.
Lehet, hogy fárasztó, de csodálatos volt ez a kirándulás.